Be my soulmate.

tumblr_mrwqceZ8WN1qfv5j7o1_500

Iubirea asta îmi bântuie fiecare colţişor din suflet, îmi trece prin fiecare nerv, vas de sânge, mă face să tremur, să nu pot închide un ochi toată noaptea. Şi continuă să apară şi nu vrea să mă lase să dorm. În fiecare seară, când mă pun în pat închid ochii şi încep să îi aud vocea. Şi simt mâna ei pe mâna mea. Vorbeşte cu mine, îmi povesteşte cum caută un suflet în care să se bage şi în sfârşit l-a găsit. Şi cât timp îmi spune toate lucrurile astea, eu o ignor. Pentru că ea e doar în imaginaţia mea. Sau poate că nu, dar îmi e teamă că în momentul în care îi voi vorbi o sa plece. Aşa că o ascult cu ochii aţintiţi în negrul infinit din tavan, căci teama de a pierde încă o iubire e prea mare. Uneori se plictiseşte să îmi vorbească, aşa că se întinde lângă mine. Mă sărută uşor şi îmi spune că vom vorbi de dimneaţă. Dar dimineaţa, ea nu mai e niciodată.. 

2 thoughts on “Be my soulmate.

Leave a Reply

