Tu, demonul meu..

M-am indragostit de tine, poate… tocmai pentru ca in bratele tale am gasit acel ceva dupa care tanjeam de mult. Acel sentiment pe care l-am pierdut si l-am cautat in disperare. M-am indragostit de tine, atat de nepotrivit si imperfect, in…compatibil fericirii mele, dar totusi perfect compatibil cu bataia inimii mele. Atat. Mi-ai dat nimic si te-am indragit de parca mi-a fi dat totul. Mi-ai pus praf de stele pe trup intr-o noapte in care nimic nu parea sa se lege. Tu ai fost punctul meu de legatura cu realitatea. Tot tu m-ai ancorat in universul tau perplex, unic si murdar, nedemn de iubirea si afectiunea mea. Nedemn de atingerile mele. Nemeritat de sufletul meu. M-ai iubit poate asa cum nu a facut-o nimeni, m-ai strans la piept si desi erai strain sufletului meu, m-ai facut sa ma regasesc. M-ai lasat sa cred ca perfectiunea poate sa existe undeva pe o saltea intr-o camera rece si intunecata.. M-ai facut sa accept ca ceea ce sunt e mult mai departe de adevarul in care ma gaseam. Ca nu sunt inger, ca eu am coarne si plutesc intr-o realitate care te arde, plutesc.. pluteam in deriva. Plutesc si acum. Mi-ai dat foc si m-ai lasat sa ma incendiez in tot trupul, pentru toate sarutarile tale. Pentru o noapte in care nu mai eram singura. Eram doar eu si demonul meu, tu. Vreau sa te iubesc. Sau as vrea sa fii doar o iluzie… Fii te rog iluzia mea, dar mai lasa-ma sa fiu nebuna pe saltea inca o data.. in bratele tale.

One thought on “Tu, demonul meu..

  1. Cat de departe poate fi Adevarul…

    “Nu judeca”…

    Prea tarziu ne dam seama cat de vremelnici suntem…Si pentru ca suntem atat de efemeri, ar trebui sa simtim, da, sa simtim, nu sa gandim la rece. Sa simtim ca ceea ce vrem sa ne faca oamenii noua, aceea sa le facem si noi lor.

    Ce vrem sa ne faca oamenii noua?

    Raspuns: BINELE.

    Restul…restul e doar patima. Si aceasta o putem simti oricat de tineri am fi. Pentru ca oricat de tineri suntem, suntem efemeri. Daca avem in noi instinctul BINELUI, o stim.

    Stim, simtim, cand BINELE intra in viata noastra. S stim, simtim si cand infaptuim RAUL.

    Oricat de tineri am fi.

Leave a Reply

