Cum iubesc eu?!

Image

Nu ştiu cum iubesc alte femei, dar mie îmi place să iubesc la intensitate maximă.  Îmi place să duc totul la extrem, să simt cum orice moment  de iubire se scurge prin fiecare celulă şi atom din corpul meu. Să simt că la fiecare strângere de mână întreaga mea lume ajunge pe cele mai înalte culmi ale fericirii;

 Am dăruit vagoane de iubire şi timp fără să aştept vreo clipă să le primesc înapoi. Am trăit clipe de neuitat şi dimineţi pline de zâmbete şi îmbrăţişări. Am greşit, am iertat, am învăţat să iubesc mai bine. Am iubit fără să mă gândesc la ziua de mâine, şi nu am căutat să scormonesc în permanenţă în trecuturile noastre. Nu am căutat explicaţii cu privire la sentimentele mele, am înteles că într-adevăr unele lucruri trebuie acceptate aşa cum sunt.  Întotdeauna au fost şi momente mai puţin fericite, am plâns, mi-am simţit inima zdrobită, dar într-un final tot iubirea a fost cea care a vindecat-o miraculos. Nu am fugit după iubiri pierdute şi am acceptat, poate mai greu, poate după mult timp, dar am acceptat – că dragoste cu sila nu există; odată distrus, sentimentul de iubire NU mai poate fi adus înapoi. Nu m-am amăgit niciodată cu gândul că am găsit bărbatul perfect, chiar dacă mi-a dat totul şi m-a făcut să mă simt minunat, dar am găsit bărbaţi imperfecţi, pe care i-am iubit şi care m-au iubit; Şi chiar dacă iubirea dintre noi nu a putut dura pentru totdeauna, amintirea mea în inimile lor va fi probabil, mereu vie.

3 thoughts on “Cum iubesc eu?!

  1. Sunt unele persoane care nu au experimentat niciodata iubirea, care nu au rostit vreodata cuvintele “Te iubesc”, ajungand la o varsta unde nu mai pot astepta acea zi de care spui in blog, iar presiunea psihologica devine coplesitoare. Nu ti-ai gasit jumatatea probabil pentru ca nu i-ai putut intelege pe acei barbati. Barbatii nu vad la fel lucrurile ca fetele, ele stiu cu adevarat ceea ce inseamna a trai frumos. Unii barabati au nevoie de o ghidare in viata, pur si simplu au nevoie de asta, dar nu inseamna ca sunt imaturi sau slabi.

Leave a Reply

