Ofrandă pentru zeiţe

tumblr_mmdzhonH1u1rc33x9o1_500

Iubesc bărbaţii pentru că mă hrănesc cu amorul din ei, pentru că îmi place cum cantă inima mea lângă inima lor; pentru că au mâini puternice şi pot să mă curpindă în unviersul lor cu ele, pentru că le simt pulsul crescând la fiecare atingere, pentru că suntem atât de diferiţi , dar totuşi atât de la fel. Pentru că mi-au frânt inima, dar întotdeauna le-am frânt-o mai tare, pentru că îmi place să îi privesc cum îşi adună cu lacrimi în ochi ultimele bucăţele de suflet, pentru că atunci când mă plictisesc îmi place să le aud vocea groasă şi autoritară; Pentru că îi las să creadă că mă domină, dar ei stau sub tocurile mele. Pentru că îmi place să mă joc cu ei, îmi place să îi iubesc o seară şi apoi să îi uit .. Pentru că sunt bărbaţi, şi pentru mine un bărbat nu va fi nimic mai mult decât o placere creată de Dumnezeu pentru a venera femeia..

6 thoughts on “Ofrandă pentru zeiţe

Leave a Reply

